lille lille vän

Jag har varit sämst på att skriva den senaste tiden, men men.
Har som sagt vart på skivor och mösspåtagningar. I torsdags hamnade
vi på tommys och det var trevligt med ganska mycket folk och billig öl.
Men fy helvette vad kroppen mådde dåligt igår, plus att vi var tvugna att vara i skolan vid 08:30
igår och prata betyg. Men duktiga var vi och jag, mik och amanda var minsann där.
haha. herregud vad jag inte vill prata om det mer!

En sak som är toppen är att jag äntligen är hundvakt åt lilla Vilda :)
Världens sötaste lilla hund är hon, super mys var det i natt när hon sov med
mig på min kudde. mys mys mys.
Just nu ligger hon är brevid mig i soffan och sover så sött så sött.
Men gud vad jag saknar mina egna hundar :(
Aragon och Sannibell vad jag saknar er!


____________________________________________________________________________________

Gör inte så här mot mig, svik mig inte.
Du lovade mig på allt. Och jag längtade så otroligt mycket.
Jag klarar inte av att bli lämnad igen,
Inte av dig, du betyder mest för mig och du har varit ett stort stöd och att förlora dig
är det sista jag vill och det jag absolut inte behöver just nu.
Kanske är su starkare än mig och klarar av det utan tårar och ett brustet hjärta.
Kanske är det inte lika viktigt för dig som för mig.
Kanske är jag inte ditt allt som du säger.
Kanske klarar vi av det, kanske inte..
Ett sådant avstånd utan kontakt för mig är svårt, riktigt svårt.

Lämna mig inte, jag klarar inte av ett till avslut.



Jag behöver något att tro på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0