skithög

Har varit hemma och pluggat en fredags kväll för första och sista gången
i mitt liv. Det är så sjukt mycket att göra nu i skolan i slutet. Och jag måste
trots alla omständigheter bli klar och göra uppgifterna, aja vad jag man inte.
Så nu är iaf mitt historie arbete näst in till klart och det känns super.
Imorgon får vi massa gäster hem mit för min lille bror fyller 15, kan bli
trevlig åtminstonde är det de jag hoppas på.

Jag är så sjukt besviken just nu, här har man förtroende för att ingenting ska hända
men självklart ska man bryta förtroendet så fort man får chansen till det. självklart.
Jag är mållös, helt jävla mållös, låt oss bara säga att detta trodde jag aldrig.

"Hat är säkrare är kärlek"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0