sug

Igår fick jag veta att jag skulle skriva mitt samhällskunskaps prov som jag inte
hade pluggat till för 5 öre idag, jag tänkte faktiskt plugga igår på kvällen men min data var
faktiskt trasig så det skyller jag på! Provet gick som de gick så nu är de bara till att hoppas
på det bästa. Redovisade även en grej i religionen idag.
Efter skolan o alla prov så gick jag o Mikaela och la blommor på mammas grav, vi plockade
faktiskt egna blommor! vitsippor och några gula som jag inte har nån aning om vad det var
för nåt men fint var det. Sen begav vi oss till stooora centrum för att köpa presenter till
miks farmor och david. vi var sämst,
Så nu skyller jag på centrum, det är centrums fel att de blev så dåliga presenter för det finns
absolut ingenting i vårat centrum. Förutom skor, jag köpte ett par skor till studenten faktiskt,
mycket nöjd må jag säga. Lägger upp en bild sen tänkte jag.

Det suger för övrigt att jag måste plugga hela helgen och jag har fortfarande inte börjat.
Har sett på The Hills istället, jag är så dålig.
Så ingen fest lördag verkar det som, jag som hade längtat så. sug

Ja allt suger helt enkelt,

Kul med en fredags kväll helt ensam.
Jag är inte alls arg. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0