j.s.d.h.t.

Då var det slut på helgen också och helgen har varit relativt lugn.
I fredags kom som sagt min lilla pärla Vilda hit så jag har myst med henne.
Jag blev verkligen jätte ledsen idag när morfar kom och hämtade henne, jag fällde
på riktigt en tår eller två, usch vad jag saknar att ha hund.
Efter att hon bliivit hämtad så åkte jag och hatef till han och grillade med hans familij,
det var trevligt må jag säga plus att jag är bäst i världen på att göra tzatziki!


Igår kom även Mikaela hit så det blev lite öl, schlager och en egen mösspåtagning.
Det var toppen med tanke på att vi missade den riktiga, så vi hade en för oss själva helt
enkelt. genialiskt !
Nästa gång vi reser så ska vi till Malta förresten, där är dom snälla.


Idag har det varit mors dag vilket har varit tungt. Har försökt att inte tänka på det så mycket
men det är lättare sagt än gjort. Svårt när man blir påmind hela tiden av skyltar och reklamer..
Jag skulle göra precis vad som helst för att få ge min mamma en mors dag present och säga
hur mycket jag älskar henne och att hon är världens bästa mamma, men jag kommer aldrig
få göra det igen. Jag saknar dig mamma, speciellt en dag som denna.
vila i frid.

Hoppas nu alla där ute tagit vara på den här dagen och gjort det till er mammas dag.


I try to accept that you're gone
Wish I could have
Been there for you all along

And you're not coming back
I got a reason to cry



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0