14 v

Dagen började med att jag råkade komma till skolan mer än 1 timme för tidigt!
Skulle vara där vid 11 men var där strax efter halv 10, jag måste ställt klockan på en
timme för tidigt, men hur kan jag inte märka att klockan är halv 10 istället för halv 11 när jag
sitter på bussen och kollar på klockan?! Huuuuur lyckas jag?
Jag ringde tillochmed Miaela helt förundrad över varför hon inte satt på bussen.
Jaja, Sånt här lyckas bara jag med. Jag suger verkligen.

När dom andra väl kom till skolan så hade vi lite betygs snack och sen målade vi på ett lakan som
ska hänga utanför skolan på studenten, det var bara jag Mikaela och Camilla där så vi målade
regnbågar och my little ponys på våran klass lakan, toppen var det!
Jag vill se resten av klassens miner när dem ser vårat mästerverk.

Var hos Martin idag också, det är ganska skönt att vara där och bara prata av sig ibland.
Det kommer så mycket känslor fram som man får utlopp för som man innan tidigare inte kunnat
eller velat släppa fram. Lär mig ganska mycket av mig själv av att gå dit om jag ska vara ärlig.
Vissa känslor lär jag mig att sätta ord på och förstå varför jag känner som jag känner.
Jag har otroligt mycket ilska inom mig, mot allt och alla, vissa förtjänar det vissa inte.
Jag förstår att folk runt om kring mig blir som stora frågetecken och inte vet vad dem ska säga eller
göra mot mig. Och jag vill bara ha en som kan sitta ner och lyssna nån gång, nån som inte alltid
stressar fram utan som lugnt och stilla kan sätta sig ner och ta ett djupt andetag och 
bara andas med mig, och berätta att ni inte glömt.



14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0