md

Idag har jag hunnit med en hel del först psykologen, efter det mötte jag Maida
och följde med henne till tandläkaren som förövrigt var dum i huvet.
Sedan begav vi oss till centrum och handlade lite grejer så nu är alla kläder 
köpt till studenten vilket känns bra så nu behöver jag inte tänka på det mer.
efter det köpte vi kaffe på anjas och fikade lite grann :)
Lite senare kom Jess och Amanda och var sugna på fika så då
gegav vi oss till Snövit och drack kaffe igen. mysig dag faktiskt.

Nu sitter jag hemma och dricker ett nytt te som pappa köpt. mango persika.
Hör ni hur gott det låter eller!? detta måste vara det godaste te jag nånsin druckit.
så näsra gång ni köper te, köp de här säger jag bara!!



_____________________________________


Gud giv mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra
mod att förändra det jag kan
och förstånd att inse skillnaden




Jag orkar inte att alla ska pressa mig till saker hela tiden.
låt mig ta allt i min egen takt så fort som jag orkar och klarar av.
Även om ni har glömt vad som hänt så kommer det här följa med mig
för resten av mitt liv, förstå det..
det har gått 3 månader imorgon, och det verkar som folk tror att allt är bra nu,
men hon är lika mycket borta nu som då.
Det är tillomed värre nu när man börjar komma till insikt..





Kommentarer
Postat av: Funky C

Kul att du haft en bra dag i övrigt i alla fall :) <3

2008-05-19 @ 21:01:31
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: J.

Men på söndag ska vi ha mys å käk :)

2008-05-20 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0