dessa härliga mondagar

Dessa härliga måndagar!!!!


Vaknade i morse med ett samtal från chefen på dagiset som ville att jag skulle komma och
jobba illa kvickt. Exakt så man vill vakna upp en måndags morgon runt 7 snåret.
Så det var liksom bara att röra på arslet och ta sig iväg ut i kylan mot dagiset.
Fick vara på en ny avdelning idag som jag inte vart nånting på tidigare, jag hatar att lära mig
en massa nya namn förjämnan. Spec jobbigt är det att folk tänker ju lite enligt mig stört när dom
döper dom stackars barnen, ja menar, helt ärligt! Hur kul kan det vara att heta björn och vara
4 år, eller att heta greta och vara 3 år?
Hmm.

Hjääääälp mig förresten, jag och mr hatef har 2års dag imorgon och jag har inte den
blekaste på vad man kan hitta på eller ge! 
Har nån ett förslag kanske.vad som helst.!? paniiik


 



Kommentarer
Postat av: Björne

Oj oj oj

Ideerna sprutar här,långfärds skridskor,flytväst,elementskydd,bävernylonbyxor,

eller varför inte ngt gemensamt:

en kolonilott,släpkärra till en framtida bil,

Fast jag är övertygad om att han vill ha ett presentkort på HemtexL

O du....Björn...det är ett grannt namn



Katching



2008-11-17 @ 19:32:56
Postat av: Maida

Kanske lite osmart att skriva här, eftersom att han kan ju gå in och see mohaha, men jag ska nog allt klura ut något.. Remember förra året? våra fina böcker. Saknar faktiskt de där, bilderna och så, texterna. Vem ska jag göra en bok till iår? hmm, till mig själv kanske.. ÅÅÅ toppen, det ska jag fan göra.. Tack mig själv =)

2008-11-18 @ 00:10:27
URL: http://kiiico.blogg.se/
Postat av: Maida

P.s dem ringde mig också, men jag orkade inte svara. You know me och tidiga måndagar.. eeeehm, nej tack :)

2008-11-18 @ 00:11:13
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0