Devil me

Jag är heeelt slut som människa, skulle kunna sova för natten och hela livet för
tillfället. Så känner jag nu. Och helgen, va vad hände med den? Är det inte meningen att man
ska typ vila på helgerna när man är igång och jobbar och har sig de resterande 5 dagarna?
Jojo tjena, helgen blev allt annat än lugn. På fredagen bestämde jag och mik oss för att vara
nyktra eftersom att vi skulle ha födelsedagskalas för hengi som fyllde 20 då.
Åter igen tjena, vi skulle ta en öl på snövit men hamnade efter mycket om och med på
sportbaren, vi suger och vi suger ännu mer med tanke på att vi åter igen stod utanför i kön
in till sb även på lördagsnatten runt 2. wellwell.

Gick hur som helst upp och jobbade idag, började kl 8 och slutade vid 4.
Efter jobbet så kände jag att jag måste träna bort ölen som slank ner i helgen så jag gick
till gymmet och sprang 4,5 km! Ensam var jag också. Eloge till mig!

Nu är det bara till att vänta in timmarna tills prison break börjar. 2h och 20 min kvar.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0