FF,ÖL&SB

Jisses, började som sagt gårdagskvällen med att äta mys middag med hatef på
china, tar självklart den maten som det ingår dessert i. Alltså friterad banan,
glass och sirap. Det kan ju vara den bästa efterrätten som finns!.

Möter senare upp nisseman och beger oss till mig dit även mik kom såklart.
Vi ölade och snackade massa skit som vanligt.
Efter att ölen börjat verka samt ta slut så beställer nisse taxi till sportsbar,
jävlar va generös han va igår förresten. haha, toppen.
Nåväl, hade nog kul på sb, var inte alls mycket folk när vi kom men de slutade med att
det var typ fullt och trångt. Herregud. Vi har alltid kul vi 4 :)
The fantastic 4 liksom.

Haha vaknade imorse av ett samtal från nisse
"ida, jag är hemma, hur fan kom jag hem???" Hahaha sjukt kul.

Nej nu ska jag göra så lite som möjligt, kan ju inte påstå att förkylningen blev bättre från gårdagen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0