kryssning och första advent

Sådär ja, då var de första advent då och julen närmar sig minst sagt.
Var ju på julbordskryssningen idag, mycket mys med undantag när det var vågigt och jävligt.
Mitt balans sinne kan ju vara de sämsta som finns och illa mådde jag, men de gick över
allt eftersom. Åt som en häst gjorde jag dock, alldeles för mycket känner jag nu!
Efter maten satte vi oss vid nån typ restaurang eller nåt där jag och farmor tog oss en
varsin drink, det var gott :) var med på nån frågesport gjorde vi allihopa också men
självklart utan vinst.
Lyckad dag iallafall, god mat och mys med familjen så jag är nöjd.

Hejdåhejdå



Kommentarer
Postat av: Maida

skönt och höra att du hade det bra <3. love.

2008-12-02 @ 13:37:28
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0