mamma mu

Oh ja, ibland är jag en riktig ängel. Stannade kvar i cikkus en timme idag på jobbet för att
jag tyckte så synd om fröken som skulle vara ensam med 10 bråkiga pojkar samt ta med
alla över till en annan avdelning (en avdelning som ligger en bit bort så man måste gå utomhus
en bit, och regnet öste ner) Så jag erbjöd mig att jobba över, vilket jag ångrade allt eftersom.
Var på teater idag med ungarna, mamma mu. Åh herrejisses vilket mission det är!
tappade bort dom ett antal ggr på vägen dit, ja ni vet pojkar på 5 år ska ju tävla om
allt ALLT!
Nåväl, dagens goda gärning är avklarad.

Mötte upp hatef efter jobbet med en bukett rosor :)
Vi kom överens om att det är bättre att äta middag och ta nåt glas vin på fredag istället
med tanke på att jag ska jobba imorn kl 8 samt ta sömntablett och liknande.
Bättre sent än aldrig :) älskar dig äsklinten.

Nej nu jävlar blir det pappas pasta och skink/gorgonzola sås!
Känn på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0