otis

Gårdags kvällen/dagen blev lugn tillskillnad från fredagen,
Började med att jag åkte hem och tog en välförtjänad dusch för att sedan bege mig
till kyrkan med hatef, nisse och amin. Det var ju minnesgrejen där igår, alla helgons dag.
Började med att prästen läste lite och sen sjöngs det och spelades musik, var mycket
vackert faktiskt, sedan kom det. Hon läste upp namnen på de som gått bort de gångna året.
Tårarna sprutade från studen jag satte min fot i kyrkan tills jag sprang där i från efter hon
läst upp mammas namn i panik och gråten var enorm. Sprang verkligen ut ur kyrkan och råkade
smälla igen dörren efter mig. Sorry. Satte mig iaf vid mammas grav och grät för mig själv,
det behövdes.. Det börjar kännas verkligt nu..

Ni kan inte begripa hur underbart vackert det var vid kyrkan, det var ljus på nästan alla gravar
som lös upp hela kyrkogården. Det vart kolsvart ute så det enda man såg var elden från
alla lyktor och kyrkan som var helt upplyst. Jätte fint verkligen.


Kvällen spenderades senare hos hatef med nisse, han och maida, jag och maida
såg på skräckisar (vilket jag fullkomligt hatar av hela mitt hjärta) och glupsade i oss
mängder av chips och dipp. Gott värre.

Nu är det the hills time i sängen för att sen somna till oth.
Tja och nightey

Kommentarer
Postat av: Maida

Träna imorgon?

2008-11-02 @ 22:50:52
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0