weekend

Sådär ja, tänkte att det var dags för en snabb uppdatering, vi får se hur långt jag kommer
den här gången så att säga.

Fredagen blev som jag ville, mötte upp mik vid kanske 9 tiden sådär för att ta en max två öl.
Och gissa vad, trippel eloge till mig som verkligen höll det jag sa för första gången och tog 
bussen hem framåt 1 istället för att gå vidare och göra stan osäker som jag brukar vara en
jäkel på på fredagar. Så stackars mik fick gå till sportbaren själv denna gång,
usch stackare vad mobbad du måste sett ut på vägen dit helt ensam och övergiven ;P 

Igår var det ju som sagt bröllop i österåkers kyrka, alfi och eve. 
Hur vackert var inte det på en skala, jag satt och fällde tår efter tår under vigseln och jag kan
erkänna att det var en och annan som kollade en aning konstigt på mig. Men va fan jag kan inte
hjälpa att det var så vackert och att jag är lite svag för såna vackra stunder. 
Passade även på att lägga en bukett gula rosor på mammas grav när jag ändå var där.

Efter bröllopet så var det efterfest i folketshus, med buffé, tårta och mängder alkohol.
Var mycket trevligt, det roligaste jag gjort på länge tror jag :)
Vi kom väll till folketshus runt 5 tiden och gick inte där ifrån förrens 2 på natten eller så.
Elller ja, jag sprang utan skor men det är en annan historia.
Hur som helst, trevlig helg var det iaf och jag önskar all lycka i framtiden till brudparet.

Denna dag har varit seg som satan, har mest väntat på att gossip girl ska börja vilket det gör nu!
Så tja jag återkommer senare :)


Förresten ringde amanda mig igår och jisses vad lycklig jag blev av att höra hennes röst igen!



Detta hände givetvis inte på bröllopet men bilden var ju rolig så jag var tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0