face down

Så var det en ny vecka igen, en ny vecka med jobb och annat.
Igår var jag på laser igen, den fjärde gången för att vara exakt. O fy i helvete vad han tog
i den här gången, de verkligen hörde hur det ekade efter varje puls som typ skar in i min
rygg, skönt? nej! Den här gången hoppas jag verkligen är den sista, annars skiter jag i det
helt och hållet, Jag tänker inte göra de igen. Nog om det. Idag tog jag mig även i kragen
och klippte håret, jisses vad slitet och jävligt det var. haha så nu tänkte jag börja
med hårinpackning en gång i veckan, får se hur länge de håller.
Vad tror ni kära vänner ;P? haha.

Åh förresten mina flyktingvänner som inte har koll på vad som händer i berga längre så
är pressbyrån på väg att bli klar tror jag. Det är iaf blåa väggar och sånt klart nu :)
Jag ska ta ett kort på den någon dag så ska ni få bevittna det med egna ögon.

Nu är det made på tv, han vill bli sån här triatlon kille, ni vet när man simmar, springer

och cyklar. Herregud kunde de inte räckt med en gren liksom. ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0