fredag

Idag så var det jobb igen, har inte jobbat på hela veckan så det känns konstigt bara.
Börjar vid 5 och får se när jag får sluta, slutar ytterst sällan på avsatt td.
Sen får vi se vad som händer efter jobbet, jag menar de är ju trots allt fredag!
Inte för att jag är ett dugg sugen på att gå ut och träffa folk och vara social, men ändå.
Men en öl eller två skulle ju inte sitta helt fel, kanske lite chips också.
Åh ja, mys-chips-öl-lugn-INTE sportsbar fredag vore ju nåt. eller?

Måste hitta nåt att äta nu, har vart vaken hur länge som helst och har bara ätit en knäckemacka med
kaviar. Men nej vi har ingenting hemma för tillfället, måste ringa min far och be han handla innan
han kommer hem. Speciellt riskakor, det har jag vart sugen på i cirkus 17 dagar nu.

Ska nog ta mig en dusch nu. Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0