jobblördag

Fy jag suger numera på att uppdatera min blogg, ska bli ändring. Lovar!.
Ska snart bege mig iväg till jobbet, orkar verkligen inte men vad ska man göra.
Är sjukt lycklig över att jag är ledig imorgon med tanke på att jag jobbat 6 dagar i rad nu.
Tänk att få gå i skolan igen. fy vad skönt. haha.
Ikväll blir det till att ha lite fest, jag fyllde ju som sagt år förra söndagen så idag är det dax
för lite firning :) Blir nog bra. Har dock inte så många att bjuda i och med att typ alla
flytt landet. haha, men det blir nog bra ändå ska ni se.

På måndag ska jag på laser behandling IGEN. Trodde verkligen inte att det behövdes en till
gång men tydligen så gjorde de det. Skit fan det gör så jävla ont!

Nej oj, nu måste jag springa. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0