kallt kaffe

Jag älskar lördagarna när man inte druckit dagen innan så man faktiskt mår bra
och det är inga problem med att springa till jobbet, idag är en sån dag.
En lördag utan baksmälla. wonderfull.
Som sagt så ska jag snart gå och jobba, jobbar till typ 6 idag tror jag. Lagom lång tid
alltså. Efter jobbet blir det till att springa till hatef för att se på sverige-portugal.
Jag kan inte se på den hemma för vi har inte 8:an, hur kan man sätta en sverige match
på kanal 8 när inte ens hälften av sveriges befolkning har den kanalen?
Helt sjukt och dumt om man frågar mig.


nu ska jag gå och sminka mig så jag blir vacker, borsta håret ska jag göra också.


Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0