miks b day

Först och främst vill jag säga congratulations till mitt hjärta mikaela som fyller 19 idag!
Grattis mitt hjärta, hoppas du får en toppen dag och vi ses sen :) Love you!
Här får ni en bild på min vackra vän.



Jag har blivit en hurtbulle (eller tredje dagen idag men man måste ju börja nånstans)
Ska snart möta maida, oj märkte nu att det verkligen är snart och att jag måste hurry up.
Vi ska precis som igår gå och simma även idag, och efter simningen ska vi minsann
belöna oss själva med lite solning.
Gick upp vid 8 idag för att gå och lämna in polispappret till dagiset här brevid om vikarietjänst vilket
jag sagt att jag ska göra i över en och en halv månad nu, men bättre sent än aldrig!


Nu måste jag springa, vi hörs på sen. Tja


Kommentarer
Postat av: M.

Thanks hun :)

Åh jag är så snygg!

2008-10-22 @ 13:27:11
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0