scream aim fire

Sitter i min säng, har precis städat rummet. Dammtorkat, dammsugit o.s.v.
Det är mycket mysigt i mitt rum så fort det är städat och fint här inne, skulle kunna sitta här
tills dagen jag ruttnar. Det är iaf så jag känner. Har ingen lust att nånsin gå ut här ifrån.
Möta massa människor och förklara hur allt egentligen ligger till, nej jag trivs bra här,
ensam med min musik, min konst och mina tankar.
Det är en sån dag idag, och det känns som den här känslan som jag har idag kommer hålla
i sig ett bra tag. Så ha tålamod, jag kanske inte svarar men jag ser att ni bryr er.
Jag måste få bara vara ett tag, försöka gå igenom det här på mitt sätt...
Annars kommer jag ge upp, det har gått för långt nu..

Tetta, morfar, calle och lilla vilda kommer iaf snart, vi ska besöka graven och pyssla lite där,
fika och äta middag. Kanske kolla på lite kort. Vi är trots allt en familj, även om inte mamma
är med oss fysiskt så är hon med oss psykiskt så vi ska hålla ihop och kämpa tillsammans.
Jag saknar dig mamma.


Jag och vilda som bebis <3




Kommentarer
Postat av: Maida

I love you too!! Tack för igår.. Det betydde obeskrivligt mycket.. Finns här i alla fall, glöm aldrig det.

<3333

2008-10-25 @ 16:10:43
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0