sjöjungfru

Måste berömma mig efter träningen igår på gymmer med mik, jag sprang så mycket att
jag ordagrant kände att jag skulle spy, men det gick över förväntan bra!
Man klarar mer än vad man tror, förutom att springa så cyklade jag och tränade lite
rygg, armar och rodd.
Jag tränade idag med faktiskt, köpte sim/gym kort på simhallen idag. Kostar 300kr
i månaden om nån är intresserad :) Simmade hela 40 längder så vi kan ju
snacka träningsvärk imorgon! haha, men det är skönt nu och jag känner mig bra.

Jag älskar verkligen att simma och bada, det kan vara bland det bästa jag vet. Jag var nog
sjöjungfru eller nån annan spännande varelse som lever i vatten.
Såg på tv förut en tjej som jobbade som sjöjungfru, hon hade sjöjungru dräkt och nån typ
av tub som gjorde att hon kunde andas under vattnet och så gjorde hon massa shower under
vattnet tillsammans med några andra som också klädde ut sig,
Hon kunde tillochmed dricka öl under vattnet! Hur coolt som helst!
Jag vill lätt jobba som det, dröm jobb, bada och dricka öl i ett liksom! Kan de bli så mycket bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0