svag

Gårdags kvällen började med att jag gick till hackstahallen för att kolla när mikaelas förra
lag som hon stog i mål i förut hade match. Det är jätte konstga regler i den där handbollen,
förstår att domaren som dömde såg så ledsen ut när de är så dör mycket saker som man måste
hålla reda på en hel match. Nåväl, efter matchen gick vi hem till hatef för att dricka lite öl
och spela spel innan vi bestämde oss för att även denna helg gå till sportbaren.
Konstiga människor var det som var där, men det var ganska mycket folk där mot slutet I think.
Efter åt begav vi oss mot statoil för att köpa mos som smakade skit, dansades även linedance
men några ryssar (?) Japp, linedance det kan ju jag!
Så idag har jag spenderat precis hela dagen liggandes i sängen eller soffan, min kropp var alldeles
för svag för att gå ut och göra nånting alls idag. Ska alldelesstrax glupska i mig en hel
påse ostchips och vitlöksdipp, heavenly!


tja

Kommentarer
Postat av: M.

hahah jajuste! linedancen! det hade jag glömt :P

2008-10-19 @ 00:11:13
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gott värre! Önskar jag hade dipp hemma...

2008-10-19 @ 00:14:50
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0