T&F

Gårdags kvällen spenderades hemma hos hatef för att spela buzz och singstar,
yes han har vart duktig och köpt det nu. Fick å andra sidan inte spela buzz för vi var
5 stycken och 4 kontroller, jaja lika bra de kanske med tanke på att jag kan vara den
sämsta förloraren som finns. Och jag vinner aldrig, noll gånger av 1000 vinner jag.
Så jag tog mig en öl istället, passade mig bättre!
Men jag vann faktiskt på singstar en del, inte alltid men ibland. och när jag förlorar så är
det sjäääälvklart att det var för att jag inte kan låten ;P Dom som befann sig hemma
hos hatten vart vi, maida, jenn och jonathan. Mikaela den jävlen dissade. haha.

Träffade även min nya psykolog för första gången igår och det första hon säger är,
"jag har inte läst dina journaler än, tänkte göra det efter (notera efter) jag träffat dig"
Så där satt hon helt ovetande och kollade på väggarna och sa emot allt jag sa.
Toppen, verkligen. Jag menar, borde man inte vara lite insatt innan man sätter sig i
stolen och tror sig veta allt fast man egentligen inte har nån jävla aning. wellwell.

Såååå vad gör man en fredags kväll om inte sitta hemma och äta tacos och dricka saft
med sin bror och pojkvän liksom. Här händer det mycket.
Ganska skönt faktiskt, om de hade vart för några år sen så hade man aldrig ens tänkt tanken
att göra nånting liknande. Vad hände? Jag vet vad som hände, vi börjar bli gamla tjejer.


Har hittat några fina jeans jag kanske ska köpa förretsen :)
Märkena J&Company och Peoples liberation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0