The gardens tale

Gick upp kl 8 imorsen för att vara i tid till psykologen kl 9, var nog länge sen som det var
sååååå otroligt jobbigt att stiga upp ur sängen. Usch vad det tog emot. 
Måste säga att hon var mycket bättre idag, Kanske beroede på att hon faktiskt
läst min journal nu! Förstår fortfarande inte varför hon inte läste innan förra gången vi träffades
menmen, det gick bra idag. Var skönt att få sätta sig ner och andas och säga vad man vill
utan massa människor som säger emot om att det är si och så. 

Har egentligen bestämt att jag ska åka till täby idag och handla lite kläder och så. 
Fick ju presentkort när jag fyllde år, och jag hoppas på att dom fått in nya cheap monday 
jeans nu! Har alla modeller som finns där already.  
Men jag har vaken lust eller ork just nu, känner mig helt handlingsförlamad.
Vill helst bara ligga i min säng, kolla på en film och höra hur de regnar ute.


Nej det går inge bra nu.

Det känns bara tomt, de är som något äter mig inifrån och snart finns ingenting kvar
förutom ett stort hål, tomhet.
Det gör ont.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0