My heroine

Jag nämnde i tidigare inlägg hur trött jag var och att jag inte hade nån som helst lust att
bege mig med buss och tåg till täby, men jag tog mig i kragen och vi begav oss. Hatef var ju
fast besluten att köpa pro2009, ännu en gång, jävla fotbollsspel!
Hade ju egentligen tänkt mig att endast köpa för mitt presentkort på carlings men nej så slutade
det självklart inte. Det visade ju sig att det äntligen kommit nya cheap monday jeans som jag inte
redan hade, haha som jag har längtat! Kom slutligen hem med ett par nya jeans, två koftor
och tre T-shirtar. Nåväl allt behövs förr eller senare, är iaf mycket nöjd med köpen.

Kom precis hem från mig date med maida på china kejsarn, stackarn fick inte äta hemma
och hon hade aldrig ätit kina mat tidigare! Hur lyckas man med att aldrig verkligen aldrig
nånsin ha ätit kina i hela sitt liv? Och hur hur hur har man lyckats missa glassen och den
friterade bananen som man får efter maten? Den efterrätten är guds gåva till oss jordbor.


Var även förbi kyrkan (ni vet den i centrum) och tände ljus för mamma, sannibell och
aragon idag. Kände verkligen att det behövdes. Saknaden är för stor just nu...



Kommentarer
Postat av: Maida

Nu är jag lika cool som ni andra, för jag har ätit chines food.. hell yeaah nu är jag en av er..

2008-10-16 @ 22:52:26
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0