I wish you had never said it

Simmade som sagt idag med, efter mycket om o ve så kom jag äntligen fram till simhallsfan,
började gå hemifrån men stannade upp vid tvångstanken (mitt ställe där jag MÅSTE ta en cigg
för er som inte vet) där jag kom på att jag hade glömt badkläderna, smart va?
gick hem igen och när jag kommit tillbaka till tvångstanken för andra gången ja då mina vänner
har jag självklart glömt mitt simkort! så då var de bara att vända igen och den tredje gången
hade jag faktiskt allt! Jag är så klok och iqn ligger på en hög nivå.
Väl i bassängen så var den en super kvinna som var tvungen att skvätta och ha sig precis
där jagoch maida simmade, varje gång. Gud så snabb hon var, krålade och hade sig. Hade
bra lust att dränka männskan. Nåväl, solade efteråt och gud så skönt det var, oavsett alla
konstiga ljud som låter som solariet kommer sprängas vilken sekund som helst.

Begav mig senare till c för fika med maida, och shoppade lite grejer sådär :)
Nu är jag hemma igen, ska ta mig en dusch och en powernap nu hade jag tänkt.

goodnightey!

Jess ringde mig nyss förresten, hjälpte henne med hennes försäljningssiffror och köpte mig
en rakhyvel som förr eller senare kommer hem på posten.
Miss you hun.


____________________________________________________________________________

You said I was great
You said i could be great
You said we were destined to be together
You said it to the world and you said it to me
I wish you had never said it because you did not mean any of it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0