Devil in a midnightmass

Tetta, morfar, carl och lill vilda åkte här ifrån för ca en timme sen, vi åkte upp
till graven och la en jätte fin krans som tetta hade köpt samt en lykta med ett ljus
som brinner i 3 dygn nu så nu har hon lite ljus fram till på måndag när jag ska till fonus
och köpa en lykta som lyser varje gång det börjar bli mörkt så det känns bra,
och tryggare på nåt sätt.
Efter det så fikade vi och sen åt vi, herrejisses vad jag åt! Jag och min bror som är
6 år yngre än mig tävlade såklart om vem som kunde äta mest och enligt mig så vann jag!
Inte enligt dom andra men jag har rätt och dom har fel ;P

Så nu sitter jag här, åter igen i min säng med min musik, min konst och mina tankar.
Dom andra är alla ute på olika håll på diverse fester mm, men inte jag inte.
Har ingen som helst lust eller ork till att röra en endaste fena faksitk.
Ska strax fortsätta på en ny bild jag började skissa på för ett tag sen eller om jag ska börja
på nått nytt, ta en öl och fortsätta lyssna på min musik på så hög volym som går innan
pappa blir sur och klagar på att han inte hör tv:n ( det brukar bli så )

Förresten så har vi fått en inbjudan av Jan, prästen vi hade på begravningen, en otroligt
bra människa btw. Om nästa helg, dvs när det är allhelgona helgen till kyrkan för att hedra de
människor som har gått bort de här året. Han pratar lite och läser upp de namnen på dom
som gått bort i kommunen och så tänder man ljus på gravarna och hedrar de bortgångna.
Så dit SKA jag om jag så ska behöva gå dit själv, alla i min familj ska bort den helgen så
om det är nån som vill följa med mig och hålla mig i handen då så är ni mycket välkomna.
Det känns viktigt för mig att gå dit och hedra henne tillsammans med andra människor
som också sörjer sina nära och kära.


Såhär ser det ut vid graven nu.


Kommentarer
Postat av: Björne

Jag tänker åka dit,o jag har bägge händerna lediga.



Kram på dig

2008-10-26 @ 10:28:45
Postat av: Maida

Vad fin, riktit höstig . :)

I have allready told, jag är med om du vill!

2008-10-26 @ 13:24:52
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0