perlude

Trodde det skulle vara himelskt mycket att göra idag på jobbet, men icke.
(kan man säga himelskt i den meningen ens) Var några små ensamma själar där
och tod en öl och gick så det var ju inte så mycket att hurra för, så jag spenderade mina 4
timmar på jobbet med att läsa alla skvaller tidningar som fann där för typ 75 gången,
äta caesarsallad och dricka te. För dom flesta låter det som ett topp jobb men tro mig!
Det blit tröttsamt i längden vill jag lova. Mötte iaf upp maida och mik efter jobbet och
köpte en varmchoklad på vårt älskade stattan, satte oss på en lastkaj, frös och
snacka skit.
Nu befinner jag mig i min säng, ser på OTH, dricker saft (alltid denna jävla saft, jag har
nämligen inte lärt mig hur man gör med soda streamen än, som vi haft i ca 2 år nu)
Imorgon kommer nya OTH som jag längtat, dom jävlarna tod ett uppehåll på 2 veckor utan
förvarning sist och ack och ve så spännande det är. haha. nörd jag.

Föresten Amanda!! Den lilla mannen du gick till eller var med efter din avskedsfest har vart
hemma hos mig när vi haft fest nån gång kom jag och mik fram till idag när han
spetserade förbi oss. Lille lille man.

Vill också säga att jag är jätte stolt över mina vänner som klarar sig bra med jobb i
Oslo och Barca, jag saknar er vänner. <3



Jag behöver dig mamma, det är tungt nu.
Jag saknar dig precis hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0