work out

Om 25 min ska jag möta mik för att gå och träna på brandstationen, jag har inte rört min
kropp mer än nödvändigt på över ett år så de ska bli spännande att se hur mycket jag klarar
av. Jag kan chansa på att jag orkar i ca 3 minuter sen kommer jag vara helt slut.
Hantlar och sånt vet jag inte ens hur i helvete man tränar med.
Så för min del blir det nog till att springa på löparband och cykla som jag vet hur man gör!
Men det ska bli skönt, skönt en sån här dag att få tankarna på annat.


Ikväll blir det till att ta en öl och se på när djurgården krossar bajen,
blir nog hos mig, hatef eller snövit. Beror på vad jag orkar och vad dom andra vill.


Kommentarer
Postat av: M.

Du va toppen på gymmet :D hohoo

2008-10-20 @ 18:08:43
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0