2v5d

Somnade vid halv 5-5 nån gång i natt och vaknade av att mobilen tjöt vid halv 9 imorse,
inte så mycket sömn idag heller med andra ord och det behövdes verkligen. menmen,
vad ska man göra. Blev iaf glad när jag såg att det vara Agneta från mcdonalds som skickade
och frågade hur det var med mig och om vi snart ska ses, underbar människa.

Ska gå och jobba om några timmar och försöker peppa mig själv till det, är inte alls på humör.
Men som jag sagt tidigare, jag får ta och rycka upp mig och knalla dit med ett
leende på läpparna. Ja med knalla så menar jag att mitt busskort har gått ut så
måste numera gå, hur jobbigt som helst. Ska sååå köpa ett nytt busskort
så jag kommer ut ur huset nån gång. Har blivit alldeles för lat ..
eller så har jag bara ingen orkoch energi. Vet inte riktigt.



Några bilder från tatuerandet i fredags, kommer mer sen.
Mikaela jag snodde dina för min mobil vill inte lägga in bilderna.
Men så här slutade det alltså när jag tatuerade Jossan :)

      

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack <3 detsamma måste jag säga! Ta hand om dig! <3

2008-09-08 @ 16:02:58
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0