Avskedshelg

Är hemma från ännu en dag på jobbet, idag var en märklig dag!
B.l.a så somnade två män i varsin ända av rummet med en öl i handen.
Och det var en omöjlighet att väcka dom! Fan som jag försökte!
Som tur var vaknade dom av sig själva efter en stund och sedan blev dom utslängda. Kul!!

Jaja, har jätte mycket att göra känns de som. men de ända är väll att duscha (?) sminka
sig och annat roligt för att sedan bege mig till camilla till hennes och amandas avskedsfest.
Kvällen kommer troligtvis att sluta på sportbaren. Kan bli en mycket trevlig kväll :)
Imorgon blir det samma sak fast hos felice och avskeda henne och jess.
Kan bli en tuuuuung helg och fy vad tungt det kommer bli på söndag om inte annat.
då jag fyller ååååår för er som glömt ;P haha.
nej men det kommer bli en bra helg, det känner jag ! :D


Nu ska jag ta tag i mig själv! tja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0