dödsdagen?

Idag är dagen vi kanske dör, det där kanske existerar knappt men ändå.
LHC i schweiz ska återskapa BigBang och vi får hoppas på att vi inte sprängs i luften.
Hade vart en aning tragiskt va? eller?
Imorgon är det förresten 7 år sedan wold trade center kollapsade.
Sjukt snabbt tiden går. vad har man gjort dessa 7 år egentligen? vad har vi åstadkommit?

Fick nyss reda på att jag är ledig ikväll vilket känns hur skönt som helst, ni vet känslan när
man är helt inställd på att gå och "slita"men får istället sitta hemma och äta fiffen och dippen!
Hur nice som helst. Men jag och Mik ska iaf gå till jobbet ikväll, vi har nämligen blivit bjudna på
öl och tårta. Kan vara den bäsra kombinatioen man kan få i sig på en och samma gång.
Längtar gör jag iaf!

OTH igår kan ha vart det värsta jag sett på länge. Fyfan vad jag grät!
det är hemst, fruktansvärt att det aldrig kan bli bra ens i en serie. vafan.
Och nu är det en hel jävla vecka kvar tills nästa avsnitt.!

nej nu ska jag ta tag i mig själv och rita lite nya bilder till mitt portfolie,
(först ska jag äta min skagen baguette)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0