kalas ggr 3

Då var helgen avklarad, det var sannerligen en hård men lyckad helg.
Fredagen spenderades hemma hos camilla där hon och amanda hande sin avskedshelg,
dom ska ju som sagt till norge och söka lyckan och hoppas på att bli rika. haha.
Det var trevligt, åt och drack och sen bar det av till sportbaren, ja det slutade som de gjorde.
lilla amanda blev iaf en riktig krigskämpe för att inte säga för mycket.

Lördagen började med huvudvärk som hette duga och redan runt 4-5 tiden befann vi
oss hos felice där hon och jess hade sin avskedfest dom ska till barcelona och
söka det samma som amanda och camilla (se ovan).
Där väntade en riktig spel kväll som var otroligt kul även om mitt lag givetvis som vanligt
kom sist. God mat och glass :) toppen! sen bar det öven denna kväll iväg till sportbaren
men där vi visserligen inte kom in, menmen, Så det blev tommys dit vi drog hela ligan på typ
30 pers? ojojoj säger jag bara.

kan ju säga att man mådde som man förtjänade på söndagen!
Då jag även fyllde år! Wohooo grattis till mig, nu är jag stor och 19 år! haha
Fick super bra presenter och massa god mat av min far :)
Jag fick b.l.a ett par röda converse som jag längtat efter sjukt länge och ett
ritbord till datan eller vad det heter av min pojkvän, ja ett sånt bord ni vet som man
ritar på med en spec penna och så kommer bilderna in på datan? ett sånt iaf.
Bra dag.!

Nu i denna stund sitter jag hemma hos hatef och väntar på att få spela crash bandicot!
Hur kul är inte det egentligen? kan lätt vara de bästa spelet som finns.
(och det enda jag kan) Kvällen spenderades i mitt och miks andra hem.
Grand café, med jess, ellen, mik och camilla för lite fika och skitsnack om tvätt? haha what!

jaja, imårrn kommer oth. tänkte bara påminna er som glömt.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: HV

Åh det låter ju som en toppenhelg :)

grattis igen på dig, verkar som att dagen var lyckad och så :D nu har vi fixat lägenhet så du får komma och hälsa på oss när och hur ofta du vill! <3

puss

2008-09-30 @ 12:10:57
URL: http://londonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0