learn to fly

Som jag skrev igår så skulle jag ju gå till banken idag och säga upp mammas konton
och att det skulle vara det sista nu. Men Big No No, jag ska dit på både måndag och tisdag igen
för att göra klart allt, jag fick även en ny bunt med 100 papper att fylla i.
Jävla jävla skit fan.


Så vad händer ikväll då, ingenting som det verkar just nu.
Alla verkligen alla ska ut ikväll men inte jag för jag ska upp och jobba imårrn.
Så det blir väl till att sitta i min ensamhet och äta en massa onyttigheter.
Jag gjorde guacamole nyss, det är jag bra på faktiskt! Tänk vad gott att dippa
chips i. Japp. det är vad som händer en fredagskväll för mig.


Efter alt jag har gjort för dig, hur mycket jag försökt.
Och det jag får tillbaka är ingenting. Inte ett tack, kan jag göra nåt, Ingenting.
Jag förstår inte hur du tänker, är det mycket begärt att ställa upp en aning när
livet är som det är? Isåfall ger jag upp nu.
Hoppas du läser detta och tänker lite innan du bestämmer en kväll utan mig.





Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0