No I don't want to battle from beginning to end

Här om dagen fick jag hem ett brev om att jag hade ett paket på posten att hämta,
Jag som inte har beställt nåt från internet eller nåt liknande så jag blev överlycklig och trodde
och hoppades fram för allt på att nån vänlig själ köpt mig nått vackert och skickat, ja menar
jag fyller ändå år snart. Meeen det vände ganska snabbt när jag skulle hämta ut det och jag
upptäckte att det bara var ett stort jävla kuvert fullt med papper på allt efter mamma och ännu
mer grejer jag ska gå till banken med. Hoppas verkligen att det här är det sista för jag
orkar inte mer, är sjukt jobbigt att bli påmind av allt stup i kvarten.
Lycklig var jag en liten stund iaf.

Efter jag hämtat brevet så behövde jag gå till graven kände jag och sagt och gjort.
Pappa skjutsade mig, snälla han. Ser iaf väldigt fint ut där nu efter vi planterade blommor

för nån vecka sen. Så där satt jag en stund i kylan och tänkte och grät en skvätt.

Jag lovar mamma, jag ska bli bättre på att hälsa på dig det är bara de att det är vädligt

jobbigt att gå dit ensam. Jag är inte mogen för det än. Men det kommer.

Jag älskar dig över allt annat.


Eftersom att jag inte har nått bättre för mig så tänkte jag lägga upp
en bild jag ritade för ett tag sen.



Tja, nu blir det till att tecka och dricka varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0