nyckelben

Idag vid 5 tiden promenerade maida hem till mig för att äta hamburagre med mig,
Jisses vad gott det är förövrigt! Anledningen till att JAG lagade mat åt david, mig och maida
idag var för att Jacob och pappa åkte till sjukhuset med lilla jacob.
Han har nämligen lyckats bryta nyckelbenet stackar. Han kan inte ens gå :(
Egentligen skulle kvällen spenderats hos hatef eftersom hans mor åker till Iran imorgon och
är borta i över en månad. men nej, jag var där en snabbis och tog farväl.
Som den snälla syster jag är så ska jag istället passa upp på jacob som inte ens kan ta på
sig en tröja själv, så nu ska vi minsann se på film och äta chips tänkte jag:)
Stackars liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0