Onsdag eller?

Så var ännu en dag i arbetslivet avklarad och jag måste säga att jag trivs riktigt
bra nu! trodde aldrig det skulle kännas så här, visst vissa dagar är jobbigare än andra men
i det stora hela så funkar det bra. Och det var ju ett stort plus att jag fick gå redan vid 3 idag,
Så nu sitter jag hos hatef och känner mig fruktansvärt ap sugen på fiffen och dippen
(chips och dipp för er som undrar) Ska nog traska ner till centrum och köpa mig en
uppsättning :) Eller så skickar jag bara ner Hatef, JA det var en bra idé.!

Ikväll ska jag träffa Hedvig och det kommer bli trevligt som vanligt.
Hon flyttar nämligen till London på söndag så idag är sista dagen vi ses på lång tid.
usch vad jag kommer sakna den tjejen.

nej nu ska jag hoppa in i duschen och se på OTH.
Förresten är jag numera brunett. TjingTjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0