red light pledge

Halleluja! min cheesecake blev toppen god :D
Är oerhört stolt över min insats så att säga, så om ni nånsin behöver bakråd mina
kära vänner så slå en signal ;P haha.

Idag var ju då en jobbfri dag utan jobb varken på dagen eller kvällen så jag tog mig tid till
att ta en fika med min vänn jess, det var mysigt man får ju som sagt passa på att sitta på
uteserveringarna så länge man bara kan innan den kalla jävlig vintern och snön kommer.
Men vi trotsade minsann kylan och satt ute i nästan 2 timmar tror jag.
Måste även passa på att säga grattis och välkommen in i stövelklubben till dig kompis.
Det var på tiden!

Efter fikan fick jag dock ett telefonsamtal om att jag var tvungen att komma till jobbet i en timme

iaf för personen som jobbade blev magsjuk, så jag jobbade lite över en timme idag iaf.

Var helt själv inne på cafét och har aldrig vart det tidgare förutom korta stunder så klart så

jag var super rädd för att det skulle komma massa jobbiga beställningar, men jag hade

tur och slapp. skönt som fan. Vad ska man säga liksom? -hej men nej tyvärr jag vet inte

hur man gör, ta en kaffe istället! nää det funkar liksom inte.


mamma, jag behöver dig. det går inte utan dig här.
varför? jag klarar inte av att vara ensam. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0