seg söndag

Usch jag har verkligen blivit en usel bloggare, suger nu menra på att uppdatera.
Men jag ska skärpa mig nu har jag tänkt, det är planen iallafall!

Kan berätta lite om helgen som varit kanske :)
I fredags jobbade jag som vanligt på dagen och sedan fick jag massa besök, närmare
Mikaela, Amanda, Åsa och Jossan. Det blev lite öl här hemma hos mig bara,
tatuerade jossan också, två hjärtan på ankeln (längst ner på benet ni vet, heter det så??)
Jätte bra blev det enligt mig och jossan var super nöjd och det är ju det som räknas,
så det var skit kul och jag äääälskar det verkligen. Ska nog öva lite på mitt grisskinn strax ;P
Efter det begav jag, mik och amanda oss till hatef för att våldgästa med sprit.
oj vad glad han vart! wellwell.

Igår var jag och hatef på födelsedagskalas för alfi, det blev mycket trevligare
än jag hade väntat mig. Mycket folk var där och jag kände en hel del faktiskt,
 bjöd hem en jäva massa folk hem till
hatef när jag fyller år (om 2 veckor och 6 dagar, JA jag håller räkningen)
även då blev han glad. haha. Så det blir med andra ord väldigt spännande
att se vilka som dyker uppkan ju få världens jävla chock liksom. jaja.

Maida kom även förbi en stund, direkt från flygplatsen kom hon, åh vad jag saknat henne!


Nej nu ska jag dricka varm choklad, ta en cigg och vänta på att hitch ska börja.

Jag älskar den filmen, kan se den hur många gånger som helst. Så jävla kul!



Förresten landade Hedvig min kära vän i London idag där hon ska bo i 1 helt år.

Jag kommer hälsa på dig vännen det lovar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0