standing in the rain

Jag har börjat f inspiration igen, har börjat på 3 nya bilder på 2 dagar.
Det var så länge sen jag hade de, jag minns inte ens sist. Det känns bra.
Jag älskar att bara sitta med mitt ritblock, pennor och min musik och bara vara.
Det får mig att lkänna mig levande.

Ville också säga tack till mina vänner som fortfarande finns här och stöttar mig fast jag kan
vara förjävlig vissa dagar, vissa dagar när allt bara är hopplöst, hemskt och jävligt.
Och ni finns ändå kvar. Jag älskar och uppskattar er så otroligt mycket,
även om jag är dålig på att visa det. Tack.

Nu ska jag återgå till min konst.

Godnatt allihopa


Kommentarer
Postat av: Björne

Tjo Bitch.

Kommer du lägga upp lite bilder på det du gör någonztanz???

2008-09-12 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0