stenbrott

Har precis kommit hem från en dag i täby med min vän maida, efter ett tag droppade
även amanda in och senare camilla också. det var trevligt..
Har köpt en massa onödiga saker som jag inte vet när jag ska använda.
En tröja (som jag max kommer använda 2 gånger) Puder som inte är i min färg.
Men vafan, de var ju billigt! Hmm vad har jag mer köpt. Svarta strumpbyxor som jag givetvis
redan har ett gäng av. Det känns som jag köpt mer saker, men kommer inte på vad!
När jag kom till berga igen var jag tvungen att köpa ett par nya svarta sövlar också :D
aaaaaaaas läckra (dom kommer jag använda mer än 2 gånger)

Jaja, idag kom lönen från donken och då får man handla onödigeheter!
Men varför varför har inte min lön kommit från cafét, mik har fått sin men icke jag!
Varför?????? galen.




Jag förstår inte vad som är så otroligt jobbigt för dig.
Du är inte ensam om allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0