the leaving song

Kalla mig världens nörd om ni vill men jag gillar ensam mamma söker!
Det är ett rätt så mysigt program att kolla på när man sitter ensam hemma nerkrupen
under täcket när det är sviiiiin kallt ute en fredags kväll. som sagt, kalla mig nörd.
Det är toppen att det är en kille från åkersberga med, staffan heter han och är 26 år gammal
med flint. Jag så hejar på han. go staffan!

Annars finns det inte så mycket att göra en kväll som denna, eller rättare sagt jag har ingen
som helst lust eller ork att göra nånting annat. Alla papper om mamma tog musten ur mig.
Mina vänner ska ut på krogen och hatef till akter. Kanske tar mig i kragen och går till akter
och tar en cola, måste ändå hämta mina skor och köpa cigg. Fan det suger ju!

Har inget mer att säga just nu. Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0