red flag

Äntligen fredag igen då! Jag lever för helger och ledighet. Jag jobbar på söndag men det
behöver man inte tänka på en fredag!
SÅ vad händer? Fest? haha, nej men jag ska nog bege mig till mik snart och dricka lite vin
och senare kanske vi beger oss till sportbaren ? Vill verkligen hitta på nåt kul ikväll,
blir tokig av att bara sitta och vara vilket jag gjort de flesta dagarna de sista typ halvåret.
Nej jag tänker alldeles för mycket när jag bara sitter, tänker på allt skit som hänt och all
skit som kommer hända. Jag kan verkligen inte hjälpa det och de gör så ont när alla tankar och
känslor kryper fram. Det värsta är att jag fortfarande inte kan förstå vad som gar hänt,
allt känns bara som en hemsk jävla mardröm som upprepas om och om igen. `
Kanske är det bättre om jag tar mig i kragen och går ut där mycket folk finns även
om jag vet att kvällen kommer sluta med tårar, men det kanske är bättre
om det är folk omkring mig då.. 
Alla kvällar slutar ändå i tårar men nån gång måste jag möta allt därutanför och det kanske
kan bli ikväll. Jag vet inte, äh fan jag vet ingenting.

Imorgon är det 7 månader sen. Förstår ni. 7 svarta jävla månader sen!!
Borde jag må bra nu? Är jag dum i huvet som mår sämre varje dag istället för bättre?


Frågor, alla dessa jävla frågor. Jag blir galen. Börjar jag bli knäpp?
helvete.

Mina hundar, sannibel och aragon. Jag saknar er, jag vill bara gosa med er,
att ni ska sova i min säng igen. Jag saknar att gå upp vid 7 bara för att gå ut med er,
jag saknar allt. Istället har jag eran urna här hos mig, jag vill inte begrava er nånstans för
jag vill inte släppa er helt. Ni finns här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0