Try honesty

Hemma igen efter jobb och bankbesök, allt är självklart inte långt ifrån klart där än, wellwell.
Det är väll bara att vänta och se. Fick iaf pengarna för Bruno idag sisådär 1 år senare,
bättre sent än aldrig får man väll säga om det, Orkar inte bråka om det där just nu så skit
samma det får bli så här nu. Men Hoppas du skäms som fan om du ser de här!
Pass på dig.

Strax ska jag ta mig an att baka en cheesecake vilket jag aldrig nånsin gjort tidigare!
Sjukt svårt men fy vad gott det skulle vara! Så pappa är och handlar allt för receptet nu,
snälla snälla pappa :) Ni som känner mig vet att jag inte kan laga mat och har tillochmed
misslyckats med nudlar. Men tänk att vara som typ Rachael Ray och ha ett eget matlagnings
program, det skulle jag vilja ha, Hur coolt som helst. Men det kan jag ju bara drömma om
om jag inte blir en mäster kock över natten sådär. Rätt så omöjligt ?



 

- Vem är du, jag känner inte igen dig längre? Vad hände med oss? med vi?
Jag  vet att saker inte är som vanlgt, jag vet det. Jag förstår bara inte.
Prata med mig. Var det inte alltid du och jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0