sen söndag

Ni vet när man har sånna där dagar när man helst bara vill stänga av mobilen och låta allt
vara, när man inte riktigt bryr sig om vad som händer runt om kring?
idag är en sån dag. Ibland hamnar man helt enkelt i svackor och allt bara blir mörkt och svart.
Jag hatar dessa dagar, jag hatar när det blir så här. Men jag kan inte hjälpa det.
Jag försöker tänka positivt, tro mig! Men ibland när man försöker för mycket så blir allt tillslut
negativt. Och det är svårt. Men jag får helt enkelt ta mig i kragen, bita ihop och acceptera
att mittliv alltid kommer se ut så här och att det alltid kommer komma såna här dagar.
Tyvärr är det lättare sagt än gjort.

I alla sagor finns ett slut.
I det verkliga livet är varje slut en ny början.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0