devil me

Godmorgon, sitter och äter frukost och är så där fruktansvärt trött så varje gång jag blinkar
så vill liksom ögonen stanna där nere och sova en stund, brukar faktiskt inte vara så här
himla trött men just nu sover jag riktigt dåligt, drömmer och har mig...
Idag ser dagen ut som så, börja jobba kl 9 och vet inte riktigt när jag slutar,
sen är de föräldrarmöte kl halv 7 då jag ska sitta barnvakt på dagiset åt dom som behöver,
myyys :) Måste även hinna med apoteket och lite andra grejer, skulle behöva träna men de
får jag nog göra imorgon då de blir en aning tight idag.

Imorgon ska jag iaf träffa Hedvig, och jag längtar super mycket!
Har inte träffat henen sen i julas då hon var hemma från london en snabbis, men
nu är hon allt hemma i strålande sverige igen.
Nej men de ska bli jätte kul att ses igen, och vi har mycket att ta igen nu!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0