Fridaaaaay

Fredagen är här igen, veckans typ bästa dag.
Sitter och äter lite frukost just nu och täneker lite.
Har haft en riktigt ångest klump i magen de senaste dagarna som inte vill försvinna och
det tär på en vill jag lova. Det är så mycket negativa saker som händer hela tiden och skulle de
hända nåt positivt så måste de på en gång vägas upp av nåt negativt och jag är sååååå
trött på det. Ska försöka att inte tänka mer på de men de är svårt.
Aja...

Får se vad som händer idag/ikväll, har ingen aning för har inte pratat med nån om de än.
Vi får se vi får se.


Bästaste jess en dag när jag färgade hennes hår.
Saknar dig min skatt.



Kommentarer
Postat av: Jess päs

HAHAHAHAHAHAHAHAA den där bilden hade jag tok glömt :D

Underbart, mycket vacker mössa måte jag säga!



<3 <3

2009-04-18 @ 14:32:54
URL: http://jessp.blogg.se/
Postat av: Ida

Bilden är heeelt fantastisk :D hahah

2009-04-18 @ 21:04:06
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0