Helgen

Som vanligt så har denna helgen också gått jätte fort, helgen borde vara en dag
längre för man hinner liksom inte med att göra allt man vill på bara två dagar.

Fredagen började iaf hos mig, jag mik hatef och amanda lagade god mat och såg
på djurgårds matchen, skit match förövrigt.
Har fixat i ordning våran uteplats också så vi satt ute och mös under filtar o så.
Efter de i brist på annat så begav vi oss till sports och där var det som det är alltid är,
typ trist men de gick ändå.

Igår satt jag och amanda hos mig och såg på robinson och drack nån öl sen blev det
till att tegla för fulla muggar, sjuuuukt mycket folk så det var kul.
Shaka järnet gjorde vi herregud, mötte även upp min vän hedvig där och hängde med henne
och hennes vän martina. hedvig lyckades även hamna i fight med nån brud som tog strypgrepp
på henne stackarn, kul kväll och idag mår man väl som man förtjänar.

Förresten har hatefs mobil blivit stulen, skit tjuvar hatar dom!


Älskar dig älskling vad hade jag gjort utan dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0