lördag

Gårdagen då, började med att jag och mik satt hemma hos mig och drack lite öl
och snackade skit, senare dök även hatef och nisse upp.
Vid tolvsnåret nånting så begav vi oss till sport, hatef och nisse med och att hatef
följer med händer aldrig så det var trevligt.
En överlag lyckad kväll och jag var nöjd.

Idag har jag bara vart hemma och inte gjort nånting alls av värde, sett på filmen
brudduellen ganska rolig film faktiskt, helt okej om inte annat.
Vet inte vad som händer senare ikväll, är sjukt trött men känner ändå att jag vill hitta på nåt
roligt, men vad liksom?
Är på dåligt humör också, blir så trött på vissa saker och vet inte om jag orkar mycket till så
har ingen aning om vad jag ska göra, bara så tröttsamt allting.
Får se hur de löser sig men just nu ser jag inget ljus, inte ens ett ljus långt långt borta.


Why are you pushing somebody out of your life who really and truly cares about you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0