Onsdag

Så var det lill-lördag, ingen firande lill-lördag för mig då jag fortf är sjuk.
Ingen aftrtwork öl med amanda heller för den delen vilket vi gör varje onsdag
i vanliga fall, hon åkte nämligen till indien inatt, tråkigt för henne!
Lagom avis är man ju .

Mötte mik efter jobbet för att gå till heavenly samt köpa present till pappa
som fyller år på måndag, vill dock inte skriva här vad jag köpt för ibland
verkar de som att han smygläser min blogg.
Tidernas bästa present iaf.

När jag kom hem fick jag världens sämsta nyheter..
Orkar inte skriva om det just nu, det enda jag har att säga är,...
Dö inte ifrån oss, vi älskar dig.
Cancer borde inte få existera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0