Sunday afternoon

Söndag, en söndag utan baksmälla vilket känns wonderfull.
Var bara hemma igår och tog det lugnt, grillade med the family och hatef.
Hur gott som helst, åt även skagen toast som förrätt igår,
en riktig lyx middag med andra ord. Kvällen avslutades med film och en öl på det.

I fredags efter jobbet var förresten jag och mik och tog våran första öl på en uteservering
för de här året och det kändes fantastiskt, har verkligen saknat att sitta ute utan att frysa,
med en kall öl och en cigg i handen. Riktigt riktigt mys var det!

En hemsk sak som hänt är förövrigt att min bil blivit stulen.
Min mammas bil som jag ärvde när hon gick bort, en av de få saker som jag hade kvar av henne
och skulle haft nytta av och skänkt en gnutta lycka är nu försvunnet. Det också.
Blir så jävla less på allt, känns som att det aldrig får gå bra är de inte de ena så är de det
andra som händer. Blir så trött bara, känns som nån jävel bara njuter över att se oss pinas.
Nej, hemskt. Jag bryr mig inte om att det var bilen så, jag bryr mig om att det var min mammas
bil, hade inte spelat nån roll om de var en skrutten golf eller en splitter ny ferrari...
Det var efter min mamma och jag blir bara så ledsen.
Skit liv, riktigt skit liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0